Klachtenregeling – HOED De Blikvanger – Warnsveld
Het Horseler 2A 7232 GB Warnsveld
Header afbeelding

Klachtenregeling

Bent u tevreden vertel het anderen, bent u ontevreden vertel het ons’.

Wij proberen u zo goed mogelijk van dienst te zijn bij uw vragen en of problemen rondom uw gezondheid. Heeft u desondanks klachten over de huisarts, de assistente of de praktijkondersteuner, dan vernemen wij dit graag van u om onze zorg in de toekomst te kunnen verbeteren. Het liefst bespreken we zoiets persoonlijk met u.
U kunt uw klacht ook schriftelijk of digitaal indienen.
We hebben een klachtenformulier opgesteld, welke u kunt gebruiken voor het indienen van uw klacht.
Open het formulier door te klikken op de link. Klachtenformulier .U kunt het ingevulde formulier bij ons inleveren of via een email sturen naar het volgende emailadres: info@blikvangerwarnsveld.nl t.a.v. de klachtenfunctionaris.

In de afhandeling van uw klachten hanteren we een procedure die erin voorziet dat u schriftelijk wordt geïnformeerd over de voortgang in de afhandeling van de klacht. Afhankelijk van uw klacht kan de klachtenfunctionaris ervoor kiezen u meteen door te verwijzen naar de regionale klachtencommissie of zelfs de Inspectie voor de Volksgezondheid.

Indien uw klacht niet naar tevredenheid is afgehandeld of indien u direct met een onafhankelijke klachtenfunctionaris in contact wil komen, dan kunt u ook zelf terecht bij de Stichting Klachten en Geschillen Eerstelijnszorg, SKGE( info@skge.nl).

De behandeling van klachten door een klachtencommissie is kosteloos, tenzij u zelf deskundige hulp inroept.